Stylově do školy

30.08.2009 11:02
Ještě ti učitelky nedaly seznam sešitů a potřeb do školy? Nemáš nic nakoupeno a nevíš, co všechno budeš potřebovat? Tak to já taky... Ale zase jsem brouzdala po nějakých e-shopech a webovkách a napadlo mě, že by z toho mohl být dobrý článek, který si každý s chutí přečte... Tak pak dejte vědět, jak chutné počtení to bylo :-D !

 

Peněženky

Rád/a bys měl/a pěknou pěněženku, ale chceš, aby ti po jejím nákupu do ní taky něco zbylo? Pak tě určitě bude zajímat tahle peněženka od TOPGALu!

 
 Černá peněženka                                                         

Naše cena: 139,00 Kč vč. DPH
Cena bez DPH 116,81 Kč
Dostupnost: SKLADEM
- expedice zboží do 2 pracovních dnů
Kolekce: Euforia
Rozměry: 9 x 13 x 1 cm
Použitý materiál: 100% Nylon
Hmotnost:
(bez příslušenství)
0.04 kg
Nosnost: 0.50 kg

https://www.topgal.cz/penezenky/EFI-131/A---Black/

 

Růžová peněženka

Naše cena: 189,00 Kč vč. DPH
Cena bez DPH 158,82 Kč
Dostupnost: SKLADEM
- expedice zboží do 2 pracovních dnů
Kolekce: Euforia
Rozměry: 9 x 12 x 3 cm
Použitý materiál: 100% Nylon
Hmotnost:
(bez příslušenství)
0.10 kg
Nosnost: 0.50 kg

https://www.topgal.cz/penezenky/EFI-121/H---Pink/

 

Peněženka s pejskem

 99,- Kč , v každém dobrém obchodě

 

Sešity

Nudné bíle sešity už neletí. K dostáni jsou například sešity s Ewou Farnou, Simpsonovími, WITCH, Piráti z Karibiku,  HSM, Hannah Montana, Sněhurka a sedm trpaslíku nebo s ovocem či zvířátky. V módě jsou i sešity s krajinami, různými listy nebo čárami a kruhy. Záleží jen na vás...

 

Úkolníček s Ewou Farnou

Formát A6. 20,- Kč v e-shopu na ewafarna.cz, k dostání jsou i nejen v Tescu apod. ale i v drobných soukromých papírnictvích

 

Sešit s Hannah Montanou

 19,- Kč , www.detskyeshop.cz - k dostání v každém obchodě

 
Sešit pro malé princezny

 9,- Kč na www.detskyeshop.cz - ovšem k dostání ve všech obchodech

 
Sešit pro magické teenegerky

14,- Kč na www.detskyeshop.cz - v papirnictví v tvém okolí ale jistě bude také

 

Úkolníček pro malé velké vědce

14,- Kč opět na www.detskyeshop.cz 

 

High School Musical sešit do School

 

 19,- Kč . K sehnání v obchodě nebo na www.detskyeshop.cz 

 

Psací potřeby, pravítka a příslušenství

Z mojí vlastní zkušenosti vím, že na peru se nevyplácí šetřit. Když si kupuju pero, nekoukám ne cenu, ale na to, jak píše a jak pohodlně se mi  drží v ruce. Mám ráda značky STABILO a HERLITZ. Pastelky vybírám FABER-CASTELL a fixy CENTROPEN. KOHINOR vybírám obyčejné tužky. Moc dobře se mi nepíše s tornádem. Mám raději klasická pera a pořádné pastelky. Vodové barvy jsou skvělé od PELIKAN a tempery a voskovy také KOHINOR.

 

Pera

jsou s motivy a bez motivů. S postavami z filmů nebo s ornamenty atd.. Je i spousta značek a náplní, zavírání i tvarů. Zkrátka, můžete si vybrat barvu, motiv, tvar, náplň, značku ale i jestli chcete gumovací pero nebo pero, jehož písmo odstraníte zmizíkem nebo dokonce vodou.

 

V první třídě jsem dostala bombičkové inkoustové pero. Drahé, ale kvalitní. Vydrželo mi až do páté třídy bez škrábnutí. Nosila jsem ho pořád v penále spolu s náhradní bombičkou, protože jsem se na něj mohla vždy spolehnout. Psala jsem i gumovacím perem ( PILOT ), to mi ale nepřišlo tak dobré. Drhlo po papíru a když jsme například psali diktát, trvalo dlouho než nějaké slovo narychlo vygumuji. Vyhodou ale bylo, že na vygumovanou linku se dalo opět gumovacím perem psát. Když zmizíkujete, na ošetřenou linku se poté nedá psát původním, tedy inkoustovým perem. U gumovacího pera se mi ale často po různých dlouhých úkolech vypisovala náplň. Tornádo mi zase prodíralo ostrou špičkou jemný sešitový papír a trochu mi vadilo, že je jen na jedno použití. Často, když jsem si kupovala nové, jsem si koupila tornádo takové, že mi vůbec nepsalo ani po dlouhém rozepisování. Také jsem psala propiskou, ovšem to bylo hodně škrtanců kvůli nemožnému smazání propisky. Měla jsem ale jednu s tenkým koncem a tou jsem psala jen o matematice - jenže jsem musela dávat pozor co píšu, nemohla jsem to vzít zpět. Je vyloučeno psát fixou nebo zvýrazňovačem - to je snad jasné... A proto jsem měla přisobě vždy to bombičkové. O prázdninách jsem si koupila nové kuličkové inkoustvé bombičkové pero od KOHINORu s žirafou ovšem to píše jen v určitém směru naklonění. Ihned jsem ho vyřadila z penálu a koupila jsem si nové pero od STABILO. Má divnou náplň a bylo drahé ale skvěle se sním píše a příjemně se drží - což je podle mě u výběru pera to nejdůležitější. Když je v obchodě možnost, otestovat si jak pero píše na takových těch stojenech s lístky, určitě si každé se kterým uvažuju o koupi trochu testnu. Vždycky se pokouším napsat číslice od 1 do 9 a napsat jednoduchá slova. Třeba pes, pero, a-b-c-d-e-f-g-h-ch-i-j .... adt... Mé pero by mělo 1. klouzat, 2. by mělo jít dobře uchopit, 3. podívám se na jakou náplň píše a až 4. jak vypadá... Nedoporučuju napříkad pro první psaní propisky nebo reklamní pera!! Ani pera např.: HSM nebo Hannah Montana atd.. Tyto pera jsou sice ,, IN " ale OPRAVDU ŠPATNĚ se s nimi píše. Na pár vět možná, ale na diktáty nebo domácí úkoly určitě nejsou vhodná. Rýsuji převážně mikrotužkou, nikoliv ( klidně i dobře ořezanou ) tužkou.

 

Pero HSM

 52,- Kč na www.detskyeshop.cz , k dostání i v hračkářství

 
Pero STABILO´s move easy 

Vhodné pro první psaní. Možnost výběru jiné barvy.Info o ceně v obchodě.

 

Pero STABILO bionic Baroque Style Collection

Tak tohle pero teď mám, jen v jiné barvě ( v zelené ). Info o ceně v obchodě.

 

Funny zvýraznovač  STABILO BOSS MINI EYE ♥ U

K dostání i v jiné barvě a s jiným obličejem! Info o ceně v obchodě.

 

Pero STABILO 's move nightfever

 

K dostání i v jiných barvách. Info o ceně v obchodě.

 Prero kuličkové Hannah Montana

 www.detskyeshop.cz

 

Ořezávátko WITCH

 1 ks 35,- Kč

 

 Ewa Farna pravítko

 30,- Kč , 18 cm

 

 
Stojánek na tužky s různými hrdiny

  48,- Kč

 

Set Cars

stojan na tužky, pravítko, kovové pouzdro, tužka, ořezávátko, guma, bloček s klipem 109,- Kč

Penály, aktovky a tašky

Penály

Jsou různé druhy. Bordel penály - penál s jednoduchou kapsou, patrové penály a plechová pouzdra.

 
Penál pro prňáky od TOPGAL

Naše cena: 319,00 Kč vč. DPH
Cena bez DPH 268,07 Kč
Dostupnost: SKLADEM
- expedice zboží do 2 pracovních dnů
Kolekce: Chilli
Rozměry: 4 x 20 x 13 cm
Použitý materiál: 100% Nylon
Hmotnost:
(bez příslušenství)
0.23 kg
Nosnost: 0.50 kg

https://www.topgal.cz/penaly/CHI-150/D1---Blue/

 
Penál pro 2. stupeň ZŠ

Naše cena: 99,00 Kč vč. DPH
Cena bez DPH 83,19 Kč
Stará cena: Kč 149,00 s DPH 
(ušetříte: Kč 50,-)
Dostupnost: SKLADEM
- expedice zboží do 2 pracovních dnů
Kolekce: Street Hit
Rozměry: 11 x 22 x 9 cm
Použitý materiál: 100% Polyester
Hmotnost:
(bez příslušenství)
0.14 kg
Nosnost: 0.50 kg

https://www.topgal.cz/penaly/HIT-122/D---Blue/

 

Tašky a aktovky - rubrika brzy !!

 

 

—————

Zpět